Gyakran ismételt kérdések
Kérdésed van? Itt megtalálod a válaszokat, amelyek segítenek tisztázni a leggyakoribb kérdéseket.
Kérdésed van? Itt megtalálod a válaszokat, amelyek segítenek tisztázni a leggyakoribb kérdéseket.
Egyszerűen töltsd ki az online kapcsolatfelvételi űrlapot, vagy hívj minket közvetlenül és munkatársaink segítenek megtalálni a számodra legmegfelelőbb hitel konstrukciót, majd elkezdődik az ügyintézés.
Aktív KHR státusz esetén, nincs lehetőség a hitel igénylésére. Azonban ha a státusza passzív, akkor vannak egyéb lehetőségek amelyek ugyan korlátozottak és több feltételnek kell megfelelni, de tudunk segíteni a folyamat lebonyolításában.
A hitelfelvételhez számos dokumentumra lehet szükség, amelyek pontos listája bankonként és hiteltípusonként változhat. Általánosan elmondható, hogy a leggyakrabban kérhető dokumentumok közé tartozik a személyazonosító okmányok másolata (személyi igazolvány, útlevél vagy jogosítvány), lakcímkártya, jövedelemigazolások (például munkáltatói igazolás, TB jogviszony igazolás, NAV jövedelemigazolás). Ezek a dokumentumok alapvetően azonosításra, jövedelem- és hitelképesség-ellenőrzésre szolgálnak.
Gyakran Ismételt Kérdések. Válaszok a legfontosabb tudnivalókra.